Comunicarea este parte din viața umană în mod constant. Creează legături, este manifest al preferințelor, stabilește conexiuni și scoate la lumină modalitatea eficientă de înțelegere cu cei din jur. Desi in aparenta este atat de simplu, comunicarea interumana reprezinta un proces care se bazeaza pe ascultarea atenta, empatica, necritica, eliberata de propriile judecati si opinii, care surprinde nevoile celuilat, asteptarile lui de la tine, ca partener de dialog. .

Știați că…din complexitatea definiției despre ce înseamnă comunicarea folosirea cuvintelor este doar 10% din proces? Nu doar că trebuie să existe cunoaștere, ci şi folosire corectă a tehnicilor pentru a comunica ideile dorite. Aceasta este ,de altfel, și o condiție de bază în domeniul comunicării interumane.

La nivel de grup, cu implicații sociale și de business, comunicarea corectă este o artă. Aceasta se dobândește prin eforturi de a cunoaște tehnici ce ajută la eliminarea ezitărilor, nesiguranței sau lipsei de echilibru.

Solicita consultanta

Consulting Broshure

Impress clients new and existing with elite business consulting brochures.

DOWNLOAD PDF

Opiniile clientilor