Despre mine

Sunt o persoana care ma descopar tot timpul, in orice aspect al vietii mele. Imi place interactiunea cu oamenii, modul in care putem invata unii de la altii din tot ceea ce am trait si experimentat.

Sunt de părere că la nivelul oricărui colectiv se pot face schimbări ce pot fi benefice tuturor. Relațiile profesionale pot să influențeze foarte mult atât succesul afacerii, cât și viața personală a celor implicați, indiferent dacă este vorba despre manageri sau angajați.

Continui să păstrez cât mai multe contacte cu cei din jur, pentru ne cunoaste si a ne ajuta reciproc, avand intelegerea ca totul in viata noastra vine la momentul potrivit.

Scopul meu este de a oferi consultanta oricarei persoane care doreste sa isi infiinteze o societate precum si consultanta manageriala societatilor mici, mijlocii sau mari prin identificarea situatiilor aparute in aceste organizatii.

Acest lucru poate fi facut parcurgand urmatoarele etape:

  • Comunicarea interumana

Aceasta prima treapta consta in evaluarea corecta si complete a modului de interectiune intr-un grup prin intelegerea membrilor acestora. Aceasta evaluare este un proces in care se poate descoperi ce anume trebuie facut pentru a imbunatati situatia sau a corecta anumite probleme;

  • Dezvoltarea personala

Daca nu se are permanent in vedere dezvoltarea personala a nagajatilor, posibil o parte dintre acestia nu se pot adapta la grup, instalandu-se astfel in interiorul lor sentimente de frustrare si nemultumire. Din aceasta cauza se junge la deformarea mesajelor primite de la ceilalti si adoptarea de pozitii defensive fara un motiv aparent.

Prima etapa, cea de valuare prin comunicare interumana, face posibila identificarea acestor persoane, iar dezvoltarea personala are ca scop reintegrarea lor in grup.

  • Comunicarea manageriala

Prin intelegerea a ceea ce se petrece intr-o companie, corectarea problemelor individuale si consolidarea acestor pozitii se poate trece la imbunatatirea celorlalte nivele: comunicarea intre departmente si pe scara ierarhica precum si prestatia acestor departamente in lucrul cu exteriorul, in special cu furnizorii si clientii.

Comunicarea manageriala corecta pleaca de la idea ca, in toate departamentele dintr-o firma exista colegi cu interese comune. Organizarea firmei nu trebuie sa creeze bariere intre oameni ci punti. Ea trebuie inteleasa ca fiind un set de reguli vitale pentru succesul afacerii.

Contacteaza-ne

Contacteaza-ne pentru a solicita o informatie

Telefon:

0731 333 833